Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 23 April 2014

Pergerakan Baby 27 minggu

Assalamualikum..

       Hari nih kalau ikutkan genap 27 minggu 1 hari. Tadi baru jew chekup kat klinik kesihatan salak untuk scan perkembangan baby. Tapi baby berat n mama die pun berat dah naik!huarggggg sekarang berat baby dh 911g..korang rase baby aku nih besar ke ek??? adui now dokter suruh pergi klinik chekup berat dan darah seminggu 2 kali, dan sekarang appoitment pun sebulan 2 kali sebabnya dah nak masuk 28 minggu.. haishhhh leceh jugak kan kalau berat badan naik mendadak nih:(
      Sekarang nih aku rasa dah mula badan dah makin berat, perut makin membesar dan yang paling mengembirakan anak mama dah pandai kick kuat2 kat perut nih! haha tapi alhamdulillah sekarang nih tak ade bengkak2 dibahagian kaki dan tangan cuma kekadang tuh time tido kaki kejang sikit . Tapi Syukur sangat walaupun aku slalu tolong en suami niaga beger waktu malam. Orang kata sepatutnya waktu2 nih aku duduk rumah berehat tapi aku nih jenis tak leh duduk diam, sO dari tak ade ape buat kat rumah apa salahnya tolong en suami kan.
     Setiap kali baby gerak cepat2 panggil en suami tengok dan rasa anak die kick. hehe teruja betui kut! ye la first time kan. en suami dok perhati kan perut je nak tengok! Tapi dalam masa yang sama pergerakan tuh kekadang tak selesa sangat sebab time bile kite tengah rilex jew tetiba die kick tersentak sekejap la.hihi Okey next appoitment nih 7/5 nih.. harap2 suma dipermudahkan. korang sume doakan ea kite dalam keadaan yang sihat dan anak k:)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...