Isnin, 26 September 2011

wekend yg sgt bz dan membizzy kan diri..hehe

halooo.. hari sabtu nye citer baru nak update hari nih..hehehe hurmm sabtu ri tuh sepatut nye dok umah tp bantai pi tgk muvi dengan tunang tersayang kat ALAMANDA..dah la tarikh kawin nak dekat boleh g tgk muvi!hahaha nak hilang kan rase neves tuh kitorg pun kluar la tgk muvi, org kate nak dekat kawin nih jgn keluar slalu bersama..nanti x de SERI? ye ke?hehe tah la.. sabtu ri tuh kami tgk muvi BINI-BINI KU GANGSTER..mmg best giler citer tuh tau! 'lu langi wa kawin lg oo' hahahha.. (hope jgn la jd kat bakal laki ak nanti) mmg kene piang la dgn ak nanti..ehehe..:P

Selasa, 20 September 2011

tersangat awsome!!

Ya allah suke sgt tgk wedding eira syazira nih..die mmg awsome giler!! dari hantaran die,baju die,makeup die mmg sume terbaikk..jelez giler tgkkk..hehe nih ade berape keping ak amik untuk tatapan uolz..mmg gorges giler tau...:)
mmg awsome gilerr! chantek kann..:)


~ hantaran yang sgt unik n kreatif ~

                                          hantaran heals yg sgt chantek


                                        Ipad uolzz....korag hado?? haha


sumenye mmg terbaik kan..lawa+gorges!! pape pun mmg x dapat la wat cengini..bajet mahal gilooo hanye yg mampu je la bulee..bak org dolu2 kate ukur baju pada badan sendiri ye x?kahkahkah


suasana hari raye~~ hehehe..

slamat hari raye uolzz.. lame x update blog ak nih..hehe hurmm tahun nih raye ok lah x de teruje sangat coz pas raye nih den nak kawin plak!hehe so persiapan sume da prepar awal2..takut sume jadi plang kabut nanti. Tahun nih pun raye sume sederhana saje..raye umah kengkawan pun tak sangat,hihi sory ye kawan2..org kate 'darah manis' x leh kua sgt.umah sayang saye pun tahun ni x g,coz jauh satu hal plak..banyak bende nak kene siap kan..ape pun SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR BATIN uolzz..:)XOXO
                                                            sweet x kami..hehe:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...