Selasa, 27 Oktober 2015

Boleh ke Mengandung lagi selepas bersalin czer!

Assalamualikum gais... Lame giler mak jemah tak hapdet kan! haha sebabnye bz dgn biz online,bz kerja kat opis,bz jage anak lagi. Alhamdulillah Arissa dah setahun 3bulan, semalam baru chekup klinik. Nurse ada bg tau atau hint agaknye.. dah boleh dapat adik nih! Whateputtttttt terkezut mak jemah hah bile dengar. Aku pon tanye jugak la boleh ke Nurse saya pregg lagi sbb dulu saya czer.. korang rasa jawapan die ape?? hah die kate BOLEH AJE ADIK!! wahahahaha... korang rase acaner?seriau jugak dengar nih:( Tapi kalau dah ada rezki i.allah terima dengan seadanya anugerah yang Allah bagi nanti! korang doakan eh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...