Jumaat, 10 Ogos 2012

Welcome To ur New life Journey!!

Assalammualikum

 yeahhhh RAYA! hehe tetibe plak kan..ye la lagi seminggu jew kite semua akan menyambut hari lebaran bersama..korang dah beli baju raya?kasut raya?makeup raya? warghhhhh aku jew yang x dapat nak li sume tuh tahun nih..ye la aku sibuk nak cari duit. so x sempat lagi nak bershoping dgn en suami! mybe pas raya bru shoping..hihi ok cam ni aku nak cter.. dah kat 2 minggu aku dan en suami dok umah BARU..tp setakat nih mampu sewa dulu!ahaks.. ye la nati ade rezki nak beli umah area situ..dekat sikit g keje...kami pindah di taman seroja kat Bandar Baru Salak Tinggi lau aku g keje amik masa 5 minit jew tau..lau laki aku dekat 20 minit..hihi best ka? jimat minyak kut...Persaan? hurmmm perasan kami berdua mmg teramat best coz akhirnye dapat duk berdua berdikari cari duit,simpan duit,cara nak menjimat kan kewangan..dan merancang keluarga baru kami! ya allah allahmdulillah semuanya dipermudahkan oleh allah! ye la kalau korang masuk umah aku tak de ape pun.. mmg 0 0 0 ooooooh~~(nyanyi lagu najwa latif-kosong):P tp insyallah sok sok de rezki kami beli lah perabut sikit2..x de lah skali gus nak li kan..lau gaji aku banyak 10k pun x abez shoping li barang umah..nasib la bukan rumah sendiri..lau sendiri sangup la keluar duit banyak nak renovit sane sini rumah tuh..tp tuh la bukan umah kami..:) raya tahun nih kami beraya umah ssewa kami..kehkeh kawan2 yang mengenali leh la dtg betandang ke rumah kami..kuih rayo x de biskut kering jew ade..hahaha so bermula perjalanan hidup kami sebagai suami isteri bermula....pahit manis kami tempur bersama(ayat poyo)!hahaha

okbai!
xoxo

2 ulasan:

Siti Saleha berkata...

Wah, bestkan dpt duk umah sendri. Berdua je dgn suami ble bedikari. Hehehe x kshla klu beralas tikar getah je janji rumah sendiri.... X sbr nk raya umah leeya

leeya berkata...

Kak jgn lupe dtg tau!;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...