Khamis, 28 Mac 2013

bey Libry!

Assalammualikum...

         Baru-baru nih sekolah aku ada buat Khursus Perfailan. So sekolah aku ada menjemput Kerani dari Sekolah SAMTAR kat Banting tu, memang bagus lah dia datang bagi tunjuk ajar cara perfailan dalam Pejabat. Dalam masa yang sama Pengetua aku kan baru so susah sikit la banyak bende yang kene tukar position kerja, elok-elok aku kene kat Libry bantai nye dia suh aku duduk dalam pejabat nih,aduhhh baru nak dapat rilex kerja kat libry! syok kut keje bahagian tuh..banyak pengalaman yang aku dapat keje situ selama 9bulan.. now dah kena naik opis.. okey masa khursus hari tuh, pengetua aku dan ketua pembantu tadbir(CC) aku telah mengarahkan pembahagian tugas memasing! grrrr tersangat lah tension aku mase tuh. Tapi tak apa lah dah tugas kite sebagai PEMBANTU AM PEJABAT  terpaksa la redho.
       Tugas baru ini agak mencabar sikit banyak pulak pengetua aku bagi korje, Tulis surat untuk pejabat lah,pengiraan Stok lah ape lagi ek..lupe lah coz diorg tak kua kan surat rasmi lagi.so tak tau bile berkuat kuasa. Sekarang aku kena banyak belajar nih hal ehwal pejabat. eerrrr migrin dah datang kbey!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...