Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 28 Mac 2012

Assalammualikum!=)

 Hey Guys..lame jari jemari aku nih x menaip panjang kat blog ak nih..ye la bz beniaga skunk,siang keje malam pun keje,dapat tido satu hari about 3 or 4 hours jak! haduiiii now we got the long journey to the future life ..now  tetibe aku nak spek london kan..hurm tunggang langgan dibuat nye..sory ye! OK Alhamdulillah selepas kehilangan kereta kesayang en suami tuh rezki alhamdulillah..mybe ade hikmah kehilangan die.. banyak ye dugaan kami pas kawin! x tau la..sedey sangat! slalu dengar orang pas kawin nih rezki die mencurah2..tp kami?! grr mybe kami x nmpk rezki tuh kut kat mane..hurm x pe la..janji aku bahagia skunk dengn en suami! now kami menapak dari bawah untuk membina sebuah rumah tangga yang agak baru..masuk nih dah 5Bulan 28Hari kami sah bergelas suami isteri..yaaa macam2 kami tempuh sepanjang tuh.. event dr kami capel dalam 2Bulan menyemai cinte smpai ikatan pertunangan selama 1Tahun 4Bulan than baru kami diijabkabul pada 01/10/11! hurmm agak lame tempoh kami untuk menyulam cinta.untuk mengenal hati budi memasing selama 3 tahun baru kawin..hikhik
   siyes sebelum kawin dan selepas kawin beza wey! x sama..dulu ayen baju untuk diri sendiri,makan pun sendiri tapi skunk sume tuh aku kene buat..ye la name pun titel 'WIFE' haha tanggunjawab besau kut..tp laki aku lagi besau tanggunjawab die..nasib en suami aku tuh x de lah banyak kerenah sangat..die terima aku seadanya dan aku pun terima die seadanya! so aku x perlu la bimbang sangat coz die mmg x banyak kerenah..cume makan je la, en suami tuh pelik skit..ikan bukan sume die nak makan,tau nye IKAN KEMBONG ajew die nak makan..sayur? ape tah lagi... tp pandai en suami aku nih lau makan steamboat kat Jhonny2 tuh sayur die makan pulak,SAWI lagi! hadoiii ape pun x leh laki aku tuh..lau boleh die lagi suke makan nasi+ikan bilis+kicap!senang kan hidangan laki aku tuh..ringkas+jimaat!hihi en suami aku nih ikut arwah MAK die kut..suke makan lauk cam tuh dapat ikan masin lagi sodap....
   Anak! hurmm sape x nak anak,telinga nih nak bernanah dah asik tanye 'eh bile nak ade baby ni' 'hey bile nak pegnent jangan lambat sangat wey' lorhh bukan x nak tp rezki x dapat awal lagi..lau ade gua dah share dengan korang tau..hurmm cume lambat dan cepat jew..kitorang x merancang tau..lau ade alhamdulillah:)
k lah penat lah nak memerah otak nk menulis kat blog nih..g pun mesti kome busan tgk ayat aku kat atas tuh kan meh nengok gamabr kete idaman ak nih..superb woi!

HONDA TYPE R (idaman tp mahal sangat):)
VOLKSWAGEN  GTO! (idaman sungguh) lalala~
BMW X7(mmg x mampu la nak pakai)hehe

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...