Selasa, 12 Jun 2012

MASA UNTUK DIET!!

Assalamualikum..

 warghhh lame nye aku x update!hihi al maklumlah..bz bebenor!mengalahkan PM buat kerja..:P Nih hah teman nak g tau..now teman nak berdiet tau..giler lemak sekarang bertambah2! mencikk sungguh..pas kawen selere makan mak datukkk macam bele hantu raya aku tau! tp teman x de lah bele2 hantu nih..syirik tau! hurm pernah dengar HERBALIFE? hihi confirm la penah kan..hurmm aku try satu botol tuh je dulu..nak tgk boleh abez ke tidak..aku beli pun kat salah seorang lecture kat kolej aku nih..murah gak la lau nak banding kan kat orang lain kut..satu botol RM125 jew..hurmm agak2 korang murah ke mahal tuh ea?hihi arghhhh janji aku nak KURUS! kuikui..aku try perisa CAPUCCINO..hurmm sekali aku try perghhhhh x sedap kut nak muntah pun hado..tp dah berazam nak DIET punye pasal,terpaksa la minum sampai abez..sukatan die abaut 240ml sehari..haishhh cam ne la aku nak minum tiap2 hari..tekak susah nak terima mula2 kan nanti lame2 mesti biasa punye kan....redahhh jew lah! niat mmg nak kurus..hihi pengambilan satu hari sekali jew aku minum..aku akan minum gantikan sarapan pagi..lau aku lapar aku makan buah jew lah..lecture aku kate kene lebih kan minum air suam dan makan berprotien tinggi..so mmg pas nih makan kene sekat lah..NO MAKANAN MINYAK! NO MAKANAN GORENG! NO MAKANAN LEMAK! hihi pas nih janji dengan diri sendiri x nak makan2 tuh semua..arghhhh miss my eskem,char keow teow,burger,tutti futti,Mcd,Kfc...bla bla bla sekarang  nih GAYA HIDUP SECARA SIHAT!
               

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...