Rabu, 17 April 2013

Kerja Stress Vacation!

Assalamualikum..
    
       Bile sebut tentang kerja dan stress nih semua orang tak suka kan? lagi2 jenis keje berlambak2! hadussssh aku baru 3minggu start dok kat opis atas nih..keje banyak lagi2 tang mengfailing failing nih..grrr BOSAN okeyyyyyy! semua nak cepat..kertas yang aku nak failing pun dah serabut..berat2!! tapi tak pe la dah itu nasib den kojo gomen..cengitu la! lagi suke keje MCD dulu..syiokkk jew keje x de nk pegang kertas, pegang n serve makanan jew..HAhaHa kenyang pun kenyang..cume stress bab custemer banyak jew dalam satu mase..teringat zaman keje Mcd LCCT..kawan ramai,dapat makan Free lagi!:p bile dapat keje dalam Sekolah fuhhh banyak jugak keje wey. Moral of the story nye saya perlukan VACATION now!!!
                                                                    
                                                                               *
                                                                               *
                                                                               *


Insyallah ade rezki kami nak ke Pulau Perhentian! tempat yang sangat awsome..sejuk jew mata memandang air pantai yang kebiruan tuh... now kami ngah berusaha gigih mengumpul duit nih..kehkehkeh

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...