Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 November 2015

Advance Birthday dan Picnic!

Assalammualikum gaiss..

 Sihat ke semua? semalam aku dengan Bff dah plan nak buat Picnic n advance birthday aku skali.. hahaha x supries betul dah kitorang skunk. So memandangkan dah lama giler tak jumpe mereka, rindu tahap menebal menusuk kat hati nih hah.. akhirnya kami plan waktu cuti Depavali! mase tuh je semua Free lepas nih dah memasing Bz balik. Kami decide nak buat kat Tasik Shah Alam sahaja. malas nak g jauh2. So kami sembang2 dalam group Whatsapp ape yang perlu dibawa dan persiapan semua. Yehaaa memang tak sabar uols nak jumpe kesayangan semua. Theme kami semua White n Black tapi yatt elda lupa nak bagi tau sebab mybe die rushing2 nak buat Brownies die tuh agak nye.. haha takpe yatt kami tetap sayang ko!



So aku bajet hanya 4 orang sahaja iaitu geng BFF ku Ain,Elida n Ikin.. tapi tak sangka Yatt pon joint skali, warghh lagi meriah picnic kami semalam. Dan aku sangat berterima kasih pada yatt sebab kau tau menghargai erti persahabatan. bukan jenis bile time mase die kemain lagi kan kan... bile mase kite hampeh jew, bukan la marah ke apa tapi cuba la Appreciate hubungan kawan tuh. hurmmm eh emo plak aku nih kan.. dah jum sambung balik, Aku sampai dalam kul 8.30 am dan Ain memang smapai awal la sebab rumah die paling dekat! haha so ain cari tempat dulu tuk kami berpicnic dengan selesa tanpa ganguan dan yang paling safe persekitaran tuk anak2.

happy birthday advance to me:)

paling sedap!

Nampak tuh kek titew yang cute tuh! tq gais.. tak kisah pon korang nak sambut atau tak janji dapat jumpe korang pon dah best tau. Aku nih dah la tengah orang kate dalam mood morning sicknes lagi..opsss:p Tapi makan yang diorang bawak nih ya allah sumpah sedap sangat!!! lagi2 Congor bars tuh, pestime mak jemah makan haha so agak jakun jugak nk merasa. So far memang kengkawan semua pandai masak dah skunk, aku je masih terkial2 nak buat semua bende..hihi Aktiviti kami just borak2 santai, main bubble with anak2..ye la bila dah ada anak nih felling die lagi seronok tau! tak caya cepat2 la kawin atau mengandung..hehe

my anak2.. lepas nih lagi ramai la :)

abaikan rambut arissa! husyan awat nye tuh? aqif gak stedy

diorang kate rambut diorang nak akan sama, dan tinggi pon akan sama! haha
Ala baby mika nangis masa nih

little family Yatt( sory tak dapat gambar korang pandang kamera) hihi

okey baby mika tido sepanjang picnic tuh

eh eh jangan kata aku gemok eh! haha


Kebetulan mase nih Husband ikin tak da sebab keja jauh nun kat ganu sana, al maklumla keje kapal memang berjauhan la, hope hati kau kental eh kin! hahaha Seronok bila kite buat event cam nih sebenarnya, mengirat kan silatulrahim sesama yang lain. So next birthday Yatt bulan 12,. So ko jangan risau Yatt akan kami sambuut untuk kau k.. mybe kali nih kite buat BBQ kut..yehaaaa lagi la best, last kami buat BBQ kat PD tahun 2013 mase tuh aku pregnent Arissa, Ain plak mase tuh pregnent Husyan. Mane la tahu kan Yatt plak lepas nih.. hahahaha  Kalau ada rezki lebih memasing nak buat kat PD, dapat bermalam satu malam pon dah syiok! sebab kali nih bawak anak, dulu bercouple(dah kawin) hihi. Tunggu next post birthday yatt nanti k:)

tq gais! xoxo

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...