Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 November 2015

MIMPI KELUAR SUSU BADAN

Assalamualikum gais..

Dalam 2@3 hari lepas aku mimpi keluar susu badan uols! banyak sangat sampai tak payah pam,just letak tempat pam tuh than susu keluar sendiri dengan banyak. apa ek petandanya tu. Aku tak nak pikir negetive, just think positive aje! sebelum nih masa mengandung kan Arissa aku mimpi aku lahir anak permpuan sangat comel dan pipi die tembam macam Pau.. Alhamdulillah memang betul la ramalan aku mimpi dapat anak perempuan yang sebijik sama muka dalam mimpi aku tuh.  Sebab sebelum tuh aku berteka teki dngan jantinan anak aku tuh, Fisrt pergi gomen die kate macam tak nampak lagi, ok la fine aku ajak en somi g Klinik Aisyah(ingat2 lupe) kat Salak Lama untuk Scan 3D, masa tuh dah 4@5 bulan cam tuh aku pergi than bile doc Aisyah try scan memang baby tak mau pandang depan die suke pandang blakang, so memang tak nampak muke die, tapi doc cakap macam perempuan! so excited nox bile dapat tahu aku akan dapat baby girl!

Tak lama lepas beberapa bulan appoitment dengan Klinik Kesihatan Salak, doc scan plak kate macam nampak lelaki! ha??? sebelum tuh dah excited shoping baju gegirl sikit, so bila dapat tau aku stop beli barang dahulu. tapi ada jugak la beli barang baju baby boy sikit-sikit. So kebetulan plak masa tuh sedara n kekawang kate perut aku nih cam kedepan so lagi skali diorang kata aku akan dapat baby boy, masa tuh down sikit la sebab aku nak anak perempuan! hahaha tapi aku tak kisah pon dapat lelaki atau perempuan janji anak aku sihat walafiat.:) So last tuk confiramtion jantina aku mase chekup kat Hospital Putrajaya Doc scan(canggih skit namapk clear) memang confirm die kata perempuan, Syukur Alhamdulillah keluar la Nur Arissa Medina 4.7.2014.

Okey berbalik tajuk aku tuh.. korang penah tak mimpi cam tuh? apa maksudnya mimpi tuh? sebab sebelum nih arissa ku bagi susu badan hanya Sebulan sahaja itu pon aku guna pam dan masukan susu dalam botol, sebab nipple aku buta dua2, so aku dah banyak kali cuba bagi arissa hisap tapi susah nak dapat, kalau dapat die nyot sekejap je than die keluarkan balik. (hati nih sedih sebab tak dapat full bf kat anak) Tapi memang betul aku mimpi susu aku keluar dengan banyak tanpa pam atau urut. Aku just berdoa insyallah diberi peluang kali kedua ini untuk Full BF tuk anak kedua nanti. Moga semua nya dipermudahkan, korang tolong doakan sama eh.:)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...