Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 5 November 2015

Sushi owh Sushi

Assalamualikum

  Hey gais! Hari nih nak cerita sikit pasal Makanan Sushi.. kenapa ek tetiba plak kang aku nak hapdet pasal Sushi nih. Sebab nye dah berapa minggu nih aku asik teringkat Sushi je.. padahal aku tak suka sangat Sushi nih, sebelum nih aku penah makan tapi mutah balik sebab tak boleh terima tekak nih. Tapi tah la perasaan nih tekak nih nak makan Sushi!

Start masa gaji la membuak2 aku nak mencari Sushi, pergila ke Midvalley mase tuh dengan sepupu kebetulan nak makan Misai sotong yang sedap bak hang (kalau g midvalley sure korang kene try misai sotong nih kat bahagian area sushi dalam aeon tuh) dapat la beli Sushi tapi ku pilih jugak la.. macam unagi ke abalon ke salmon ke memang ku tak makan, paling yang aku suke yang berasas kan sotong memang aku bedal! lain2 tuh macam crabstick,egg, dan yang paling best jenis Sushi roll yang kecik2 tuh sebab mudah nak makan dan boleh rasa semua jenis.



Tapi lepas aku makan Sushi tuh alhamdulillah kepuasan ko!! hahaha, kenapa la pelik naw tekak aku nih.. tapi sebelum tuh jugak setiap malam kejutkan husband nak makan keow teow goreng basah! laki aku cakap kau dah kenapa malam2 nak makan plak.. padahal tadi dah makan nasi. hehe terukan kan selera hantu aku nih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...