Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 30 Januari 2012

Pisau Cukur

Salam...


Hey korang2 sehat ker? hurm ri nih nak cter skit about 'PISAU CUKUR'! korang tau ape tuh pisau cukur? ada kah untuk cukur janggut? adakah cukur rambut? or adakah cukur teeettttt..hehe (merepek tah pape) hurm now al kisah nye aku ade jew jumpe orang yang jenis kaki pisau cukur nih! macam2 ragam aku dah jumpe!no wonder la ak tau sifat seseorang tuh cam ne(bukan ahli nujum tau)!hehe kebanyakan orang yang jenis nih nak hidup mewah! nak hidup selesa! yang penting barang sume nak BRANDED jew..pas tuh tayang kat sume orang! ahh shitt wey..aku x kan respect orang cam tuh..bukan gune hasil titik peluh sendiri,walhal gune duit orang lain! dammn it! aku pantang ade kawan cam tuh...lau orang macam nih x nk bekawan dengan ak pun x pe,x mati wey! ADE AK KISAH... ape perasaan korang bile ade kawan cam nih? leh terime ker? lau aku mmg x lah... x kisah x de membe cam tuh! dulu ade lah seorang nih,membe yang aku kenal,chantek ornag nye..ak suke tgk die..macam MODEL tau! ak suke kawan dengan die..tp mase ak kenal die dulu aku x tau life die cam skunk! hampeh.... cter depan ak baik2 jew..sekali tuh kantoi ade sugar dady! ohhh OMG!! x tau nak kate per..so better ak diam jew lah,malas nak masuk campur hal die pas tuh... jumpe pun kadang2 jew..but still tegur cam biasa..orang buat baik dengan kita x kan kite wat taik plak kan tapi lau die buat taik dengan aku mmg wa bagi hekkk kat die....biar lah life die macam tuh..die wase life cam tuh boleh bg kepuasan or kekayaan pade die.. hurmm macam2 ragam la lagi..cume malas jew nak cter..korang2 dah tgk cter PISAU CUKUR x? lakonan maya karin n Fazura..:) hurmm aku suke betul minah 2 orang tuh..hurmm lau yang belum tengok tuh..ce try tgk kat youtube pon boleh..hehe:P

ok bey!xoxo

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...