Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 3 Januari 2012

Selamat Tahun Baru

Salam..

 Selamat tahun baru uolzz..Ape azam 2012 korang eh? hehe mesti bnyak kan,hurmm azam aku x de lah banyak macam korang,sikit jew tuh pun x tau la capai ke tidak,kui3 hope ape yang aku azam untuk tahun nih tercapai!! AMIN..:) macam2 dugaan yang ak lalui mase tahun 2011,suke duka tahun 2011 bermula bertunang,pas tuh berkahwin n than yang sedey pun ade pas kahwin kereta en suami hilang mmg paling sedey skali untuk penghujung tahun 2011!:( nak cter pun malas..now open buku baru lah x nak menoleh kebelakang lagi! kehidupan perlu diteruskan..banyak perkara yang membukak kan mata dan hati ak!banyak pengajaran yang aku lalui pade tahun sebelum nih,macam2 kancah dunia di sekeliling aku..sampai kan ak buta dan tidak sedar mane yang baik dan mana yang buruk..so korang2 pun macam2 tuh la ek,pepatah melayu dulu kale kate 'buang yang keruh ambil yang jernih' hah so hope lah kite sume cam tuh..lebih matang dari sebelum nih.. belajar erti sabar,berkawan,dan yang penting niat!hehe(poyo kan ayat ak nih) ape pun SELAMAT 'DATANG TAHUN 2012' tutup buku lama bukak buku baru.. kalau aku ade wat salah ke hape ke aku minx maap yea,hujung rambut smpai hujung kaki..0-0 deal!hehe:)


ok bey! peace yaww..:)xoxo

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...