Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 15 Disember 2011

luv my self N husband only..+_+

Salam..

yeahhh  korang sayang x kehidupan korang skunk? mesti la kannn..bahagia jew slalu lagi2 dah berkahwin nih,bertambah seronok ronok tau ade bersamping suami..cume life dah married nih len okey..sume kite kene sharing is caring..perangai baik dan buruk kite sume tau,hihi ape yang kite x tau pasal die pun jadi tau. alhamdulillah after 2 months and 15 days of marriage we still believe in each other ..ala stakat gado pun gado2 manje jew... mase bujang dulu mmg len lah enjoy sane sini,bile dah kawin nih minx maaf la der,x kan dapat nye!haha perjalanan mase zaman bujang dulu mmg best la nak g mane pun x de terikat ape2,x yah nak minx izin kat sape2 kecuali mak n abah je la g tau.becoz diorg tuh parents yang ak ade..die la yang membesarkan ak die yang sekolah kan ak..syukur allhamdulilah stakat nih x de la aku sakit kan hati parent ak..siyess paling kuat pun kuat majok ak nih..:P tp dah kawin nih x de maknenye nak majok2 lagi...
aku tak chantek macam korang..
syukur allhamdullilah tuhan bagi saye sume cukup..tak semua manusia perfect kan? aku pun ade jugak kekurangan yang ade kat dalam diri ak nih... tp ak besyukur:) ooohhh thnks a million kat en suami ak abdullah bin yusof   kerana menyunting aku sebagai wife die! bahagia yawwww..:))

auwwww..loike gambar nih!
banyak memori bersama dengan en suami..macam2 kami lalui sebelum kawin sebelum tunang mase capel! hanya tuhan jew yang tahu....pahit manis kami tempuh same2! tak akan lupe sampai bile2 memori tuh x kan terpadam dalam ingatan aku....hanya en suami jew aku ade skunk. Luv u So mUChh..... :))


2 ulasan:

Dunia Mommy Comel berkata...

salamhye leeya- aii pollou already..sweet couple of u both..

leeyanasir berkata...

tq sis.. i follow u ok:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...